Click here for Myspace Layouts

Tuesday 22 March 2011

knape minah tudung zaman skang mulut cm CIBAI????

ok... arini aku nk citer sal minah tudung... hurm... aku nie bkn pe... bek pn mmg xla sgt kan... jahat pn mungkin... hehehe... tp aku xdek la nk mencarut sembarangan.. aku just akan mencarut tyme aku mara je... Arini aku lalu sebelah minah2 pakai tudung... dialog die" gler babi dowh..cam cibai je ***** 2" haiyooo... Aku ase cm nk tahan die n ckp je dpn muke die 2... dpn mate die 2... ko cabut la tudung ko 2 then g bakar... adoh.. aku nie mmg la xbek... xpkai tudung... sbb aku tau aku xbek la aku xnk pkai tudung g... aku xnk merosakkan maruah org pkai tudung... Bkn pe...kite as pmpn... bile dah pkai tudung.. jage la tatasusila... peradapan kalo becakap kan... tp nw mcm sgt ssh nk jmpe org g2...tah la... bak kate membe2 laki aku KEDATANGAN GLOBALISASI... haishhhh.... ape nk jd... 
So,pade gadis2  luar sane... bile dah rase diri 2 nk tutup aurat... make sure la korg btol2 menjage tatasusila korg... buruk tgk org pkai tudung ckp bende xsnunuh... Fikir2kan la k syg2 skalian... jage maruah wanita2 bertudung seperti mak kite... Kan ayu kalo pkai tudung dan sgt bersopan santun..




No comments:

Post a Comment