Click here for Myspace Layouts

Monday 9 May 2011

Bermulanya Storie Aku As Student 2nd Year Degree ( 1st sem )

Hohohoiiii....Salam sume.. mesti korg rindu aku coz xupdate2 blog aku.. hahahaha...
Ok.. agak membosankan k bile sume cuti dan aku plak terpakse belajar.. Tyme org belaja.. ko cuti.. ok la 2 kn.. br adil dan saksama... fcuk!!!

Ok... blik Muadzam ari sabtu dan aku dapat umah tingkat 3.. Thanks pade parent aku yg sanggup tlg aku angkat brg berat2..dan anta aku ke sini.. xie xie.. hehehe...barang aku xla bnyak sgt.. lebeh kurang 1 almari g2 jugak la baju aku.. hahaha.. cun!!!

Aku blik cnie.. cam bese la. kan.. mama kalo xbekalkan ape2 mmg xsah... so aku mintak la mama masak sambal bilis.. sambal bilis mak aku yg terbaik skali dlm dunie.. syg mama... hehehe..

Ouh.. hari ini ( isnin ) ade add n drop which buat jadual la kan.. tok student2 yg kene repeat..dorg kene la buat jadual dorg... dah aku.. mesti la pilih mase yg sesuai.. hehehe... nk tgk jadual aku... lai.lai..lai...

Alamak.. pnye aku edit2.. xlei plak dah nk letak kat cnie.. hehe.. xpela.. xpenting pn korang nk tgk k..

Ok.. lastly... jope this sem jd sem yg terindah dan lebeh indah dr sem lepas.. amin.....

No comments:

Post a Comment