Click here for Myspace Layouts

Tuesday 3 May 2011

Jealous..Cemburu..Iri hati.. Dengki..

Salam dan hye sume... Moge korg sehat n happy2 slalu macam aku... Biakan orang kat lua sane cemburu dengan keceriaan korang!!! yeaaa!!!

Ok.. Nape aku letak tajuk entry aku gtu ekkk??? Ooohhh..yea... sbb aku nak bg tau korg yg ade ramai orang kat lua sane yg jeles n iri hati tentang kesenangan yg kite lalui..n dorang keep on doa kejatuhan kite.. kn??kn??kn?? Haaa...tgk.. korang senyap.. so,btol la 2 kan.. hehehe...

Hurm.. sbagai contoh mcm aku pnye staff 2.. Die trase ati coz ktorg xbwk die g Awana Kijal ari 2 kot.. Yela.. salah die jugak sbb die 2 xrajin nk reply msg ( nie lg satu penyakit yg aku xske.. dah org msg 2 reply je la.. ape ke susah sgt pn..bkn nk ngorat ke nk menggatal ke pe ke pn...haiyoo ) Aku ase parent aku lyn die lebeh-lebeh sangat kot.. yela.. mkn di masak kan.. shopping blikan die sua levi's..Hurm..mcm2 la.. So aku rase die mcm perasan yg die tu konon nye anak pade parent aku nie gak.. And plus.. kalo orang dtg opis lately nie bnyk cari aku dari die.. So cm jeles la.. katenye die rase die cm tunggul je kat c2.. hurmm.. xtau la nk ckp pe...

For u::: xyah la nk trase ati sgt k.. kalo org dtg opis cr ann nie pn.. ann bkn tau ape.. last2 ann soh g kat aok jugak.. so xdek makne nk trase2 la.. yg ari sabtu 2 pn bkn plan pon nk ke awana kijal 2.. tetibe je nk g... ok.. xpyh trase2 sgt.. =))

Lagi Contoh??

Haaa...fuckma.. Yang 2 pn jeles gak.. Die jeles ngn aku sbb aku g cun dr die.. wahahahaha... Die pn jeles tgk aku ngn aku punye 2... Thats y die xsanggup nk tgk gambar kebahagiaan ktorg.. hahahaha... Cayaaaalaahh Ann...

No comments:

Post a Comment