Click here for Myspace Layouts

Sunday 29 May 2011

Kenduri Kawin Kat Johor Is The Best..

After 17 years dok kat pahang... Lidah aku still kate masakan orang johor gak yg sedap...haha..
Maybe aku nie dilahirkan kat johor dan berasal dari famly yg mmg totally johor.. kat pahang menumpang je..cewwwaaaahhhh...

Ehemm..ehem... negeri len jgn trase.. bkn ape.. br2 nie aku g kenduri kawin kat segamat.. bkn br2 nie.. smlm la... So,aku mkn nasi minyak n bnyk sgt3 lauk yg org 2 sediekan.. sumpah terindu gler plak kat nasi briani kat kampung aku BATU PAHAT 2.. nnt2 ade ms kene blik kampung gak nie mkn nasi briani.. hehe.. telor pindang is the best.. aku kawin t pon aku nk buat telor pindang gak.. sedap.. bebaloi la dgn care masak die yg makan mase slame 3 hari 2 kan.. tp best.. telor pindang pon just kenduri kawin kat johor je ade.. tempat len xdek...
ssh nk jumpe pon memangnye...

tp..gler best...lapa la pulak.. ~



No comments:

Post a Comment