Click here for Myspace Layouts

Saturday 23 April 2011

Aku Nak Cite Je...

Salam n Selamat sejahtere...
ok..arini ahad..
Abg aku pn dah blik JAYYBEE...
Dan mak aku g opis...Kemas2 Opis 2..

Aku???
Aku mmg update blog je la...
kat UMAH k..
since malas nk kua.. xdek mood pon...

LUNCH??
xlg..xmo..xslere...

NAPE???
entah la.. aku pn xtau nape..just rase smthing missing now...

CITE LA???
hehe..xpyh kot.. bile dah masuk hal2 cinta syg pe sume nie.. mls aku nk tulis kat blog... bia kami je la tau pe jd...hehe.. org kate kalo kes hubungan nie kalo bole jgn dikongsi ngn sesape...sbb bile kongsi2 nie.. bole makin memburukkan keadaan... Hurm..so.. senyap2 je la k..

Hurm..lagi due mggu aku akan blik ke UNITEN.. MUADZAM SHAH ok... bandar yg aku cinte n tenang n penuh ngn babi utan dan beruk2.. hahaha...yang pasti DORG BUKAN KAWAN AKU K..
Hope aku blik UNITEN t die still cont study die la..
Semalam aku g KUANTAN teman bpk aku pekse n mak aku shopping.. Anak yg bek kan...even aku xnk pegi pn sbnr  nye tp dah t tyme bpk aku pekse..mak aku sorg lak kan.. adik aku ade 2syen... yela..dak nak SPM kan.. struggle la 2 konon nye.. POYO... ok.. blik pade cite KUANTAN td.. mase aku jalan kat EAST COST MALL ( ECM ) aku nmpk salah 1 pasangan yg study kat UNITEN 2 date... Jeles k.. seriously.. Yela.. dorg cuti sebulan lei jumpe je.. aku??? sorg kat timur.. sorg kat utare... cne?? nk turun tempat aku nie pon kos pejalanan saje dah 200.. mane nk mkn minum pe sume g.. Yela.. kan kite student... Bukan sume student always ade duit je kan.. mmg tyme2 gnie..kopak je.. Kami pon bukan dari keluarge yang senang n berade... Kami biase2 je.. mkn pe sume.. cukup2 je.. So, aku xsalahkan sesape pon.. Aku kene matang n paham keadaan kami..k ANN.. b strong k syg... 2 minggu je lagi..

No comments:

Post a Comment