Click here for Myspace Layouts

Wednesday 20 April 2011

Kucing... Cat..Kucing... Cat..

Hahahaha... aku tgk tajuk 2 kalo dibace slow2..dah mcm org giler dah.. sebut bende yg same makne.. 
haaa -_-"
ok..arinie mcm bese la kan...
name je dok OPIS....
tp aku???
bulloogggggiinnngggg... hahaha...
arinie aku buat research pasal
KUCING TERMAHAL DIDUNIA....
nk tgk jenis2 kucing ape yg mahal sgt 2.... meh..meh..meh...

kucing nie jenis Scottish_Fold dimane telinge die PENYEK ok...

belainan ngn kucing nie... yg nie jenis...Sphinx
kucing nie bole dikatekan popular gak sbb kalokorg perasan kucing nie la bese dalam muvie 2...

yg nie jenis Peterbald

ok..lawakan mate die... dlu aku ade membe abg die mate cmnie la... kacak dowhh...
sebelah biru sebelah itam... uuuuuu...
ok..mrapu k... yg nie kucing jenis Turkish Angora

dgn mate yg agak tajam dan telinge ala2 astro boy...
kucing nie jenis Oriental Shorthair

dan...last skali... nie kucing yg aku ske la sbb die nmpk garang gtu... tp mmg die nie agak liar jugak la.. die nie kacukan antare baka kucing African Serval dan Kucing Domestik
panjang seyyhhhhh... tgk2...




ok kan??? hehehe...


tp aku lagi syg kucing aku yg nie.... 
name diberi ORKED...
kucing betine yg kerek dan cpt panas... hahaha
mmg aku je la kene cakar... 
tp xpe...wa xkesah bhaiii....haha


No comments:

Post a Comment