Click here for Myspace Layouts

Monday 25 April 2011

Sumpah Aku Ase Arini Aku Nak Maki Orang...

Mmg sumapah aku panas arini.. Aku sakit giler pale... Trase denyut2 nye kat kpale nie.. Since mlm td.. aku tahan je.. Aku pening2 pale pon.. aku tahan je...

KAU...KAU..dan KAU..
bukan tau pn rase sakit pale aku mcm mane... Smpai la nie... sakit nie msh ade.. Ko ape tau... nk soh aku dok melanguk jugak kat tempat nie... yg xdek pape nie... xmcm sial je plak.. Malam td aku gagah diri nk lyn pe ko buat 2... nk sgt org len happy kan.. aku lyn kan... dan nk bg fair.. aku lyn ko jugak even sbnrnye aku lei je tipu ko aku nk tido.. tp bg aku xfair sbb aku lyn dorg xlayan ko.. Last2 what?? aku kene mara ngn ko..ko.. dan ko...
AKU BOSAN LA!!!

Korang nie xpaham ke?? aku nk life aku.. aku nk aku yg happy.. aku nk cuti..blik rumah... rilek2 dok kat umah... Tp ko dn ko.. nk aku dtg hell nie... membatukan diri dgn online je keje... mmg nak2 je aku citer kat sume org kan?? huh!!! Aku bosan la weh.. xlei ke bwk je mende nie blik umah aku siap kan kat umah.. at least kat umah aku lei msk rilek2.. xdek la melanguk cm bodo nie.. Aku leteh la hidup nk kene ikut telunjuk kau je... bukan xbole.. tp kalo sume nk ikot ko.. pyh la... ko ingat aku kucing ke hati mulie sentiase.. shit!!!

AKU NAK HIDUP AKU...
AKU XNK KAT CNIE...
BOLE MENTAL LA BODO!!!!...

No comments:

Post a Comment