Click here for Myspace Layouts

Sunday 3 April 2011

Aku Tengah Bosan..

Hye..Aku kat office nie... dan masih bole berbelog... mmg la kan.. dah bapak aku kua... mmg la aku nk senang lenang je.. nw ade org btolkan air-cond kat office nie.. ok... i dun really care bout that coz i'm watching you.. haha... Actly..aku tgh bosan nie...
Hurm..aku mmg hari-hari bosan je keje nye.... sambil dga radio HOT FM.. aku berbelog.. ermm... ape aku buat kalo aku bosan kat MUADZAM...

1. Tido
2. Buat Assingment ( kalo rajin )
3. Study kat kelas
4. Makan eskrim dgn Die..
5. Pusing-pusing MUADZAM yang hanya mengambil masa sebanyak 15 minit saja untuk menghabiskan rounding
6. Ajak die kua dr MUADZAM... g  KUANTAN KE... PD KE... SEREMBAN KE...
7. Kemas Rumah..
8. Basuh Baju..
9. Makan non stop smpai rase nk pecah perut..
10. Jalan-jalan kat tasik UNITEN smbil tgk org date..
11. Lepak depan 7E..
12. Kalo ade dapur masak.. aku masak... dan pakse org makan masakan aku..
13. Usha muvie...
14. Usha video korea..
15. Berangan..
16. Kalo ujan.. main ujan kat atas bumbung..
17. Lepak ngn membe2...
18. Kaco-kaco Die..
19. Cari gado ngn Die..
20. Layan blue... wahahaha..( xla bodoh!!!...aku xmenyangap g2..aku budak BAIK)

Ok.. kalo aku bosan kat JERANTUT...

1.Tido
2.Kaco adik aku..
3.Kaco kucing aku sampai die bengang..
4.Borak ngan mama...
5. Usha muvie..
6.Shopping
7.Pegi Facial
8. Pegi salloon
9.Berangan...tukar2 baju..
10.Masak..Masak...Masak..
11. Lepak kdai mkn ngn membe2...
12. Ajak mama kua... jimat ckit duit aku..
13. Tgk tv..kdg tv tgk aku...
14. dan xdek pape yg menarik dah.... BORINGGGGG...!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment