Click here for Myspace Layouts

Tuesday 12 April 2011

NAK BECUTI!!!!!

Hye.. 
yeah..lame xupdate blog... mmg pn.. Since aku kene patah balik ke muadzam untuk exam MUET.. so, study la kononnye..
*padahal line kat muadzam 2 yg cm sial..


Blik2 je dr muadzam... adoh.. pejalanan yg sgt meletih kan... nsb bek sepanjang jalan aku ditemani die.. msg saje la sepanjang hari.. xdek la aku trase kesunyian tahap gaban kan... Stress.. kalo leteh2 cnie kan.. msti best kalo dapat becuti kat PENANG.. Aku xtau np aku trase cm nk ke sane... Aku trase tringin sgt2 nk g sane... Pelik uh... Bkn ape aku nk becuti nie... stress ngn exam.. jage office bpk aku g.. adoh.. bosan la... Ngantuk aku dibuat nye...


Aku rase kan.. aku nie kalo keje.. mmg tiap2 bulan aku meronde luar negeri... nk ilangkan stress.. bole botak pale kalo asyik dok memikir je... hehehe





































nak BECUTI...
nak PANTAI.. 


TOLONG LA!!!!

No comments:

Post a Comment